🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 15 اردیبهشت

تعرفه خدمات کولر گازی 1403

از آنجا که تعمیرات کولر گازی به تخصص و مهارت بسیاری نیاز دارد توصیه می کنیم جهت تعمیر این دستگاه از متخصصین مربوطه کمک گرفت..بدین جهت به سبب تخصص و تبحر بالای تعمیرکاران ژاو سرویس می توان از خدمات تعمیراتی این نمایندگی بهره مند گردید. می توان جهت کسب اطلاع از تعرفه خدمات کولر گازی جدول قیمت قرار داده شده در متن را مطالعه و یا با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود. لازم به ذکر است به سبب تضمین کیفیت و قیمت خدمات تعمیر، خدمات در محل و.. می توان با خیال راحت تعمیر کولر گازی را به تعمیرکاران ژاو سپرد.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی تعمیرات کولر گازی در تهران (ضمانت تعرفه خدمات کولر گازی)

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعرفه خدمات کولر گازی
قطعه مورد تعویض یا تعمیر بهترین قیمت ممکن در ارائه خدمات
پایه دیواری یونیت خارجی1850000 ریال
سوراخکاری و نصب داکت 6 سانتیمتر280000 ریال
سوراخکاری و نصب داکت 9 سانتی متر290000 ریال
نصب پنل1200000 ریال
هر متر لوله مسی450000 ریال الی 1200000 ریال
گاز به علت نشتی2700000 ریال
رفعی نشتی گاز و وکیوم کامل850000 ریال
شستشوی کامل مدار750000 ریال
تعویض فیلتر درایر150000 ریال
خازن880000 الی 1900000 ریال
تعویض خازن750000 ریال
تعویض برد1400000ریال
تعویض بلوور1950000 ریال
تعویض ترانس برد950000 ریال
سنسور یونیت داخلی500000 الی 1800000 ریال
تعویض سنسور450000 ریال
شیربرقی 9000 الی 300001200000 الی 2300000 ریال
تعویض شیربرقی850000 ریال
کمپرسور9800000 الی 2800000 ریال
تعویض کمپرسور با شارژگاز3000000 الی 4950000 ریال
تعمیر یا تعویض بلبرینگ4300000 الی 8400000 ریال
تعویض سنور پایپ2000000 الی 4800000 ریال
تعویض کنتاکتور1400000 ریال
تعویض لوله مویی1400000 ریال
تعویض شیر رفت یا برگشت1400000 ریال
شارژ روغن کمپرسور1400000 ریال
تعویض کامل روغن کمپرسور1800000 ریال
تعویض مهره لوله رفت و برگشت950000 ریال
باز کردن قطعات و مونتاژ مجدد1850000 ریال
تراز، قرار دادن لرزه گیر و تنظیم قطعات متحرک950000 ریال
شستشو، تنظیم گاز، کنترل قطعات2800000 ریال
حمل و جابجایی6300000 الی 8500000 ریال
لوله کشی مسی هر متر400000 ریال

میزان تعرفه خدمات کولر گازی 1403 چقدر است؟

طبیعتا می دانیم که یکی از لوازم پرکاربرد خصوصا در ماه های فصل سال، کولر گازی می باشد که به سبب میزان خنکی بسیاری که دارد بسیار محبوب است.

از آنجایی که مراقبت از این دستگاه بسیار مهم و ضروری می باشد خوب است که به طور مرتب در بازه های زمانی خاصی به سرویس دهی کولر گازی پرداخت تا از بروز مشکلات احتمالی بر دستگاه کم نمود.

مهم تر آنکه سرویس دهی کولر گازی باید توسط متخصصین و تعمیرکاران مجرب و کاربلد انجام گیرد تا مشکل به خوبی بررسی و با مهارت بسیار تعمیر گردد. قیمت سرویس کولر گازی اسپیلت در ژاو سرویس به صورت شفاهی به شما اعلام می گردد.

چنانچه تعمیرکاران ژاو سرویس به سبب تخصص بالایی که در زمینه ارائه خدمات تعمیر کولر گازی دارند می توان جهت بهره مندی از خدمات تعمیر و یا کسب اطلاع از تعرفه خدمات کولر گازی نیز با شماره درج شده تماس حاصل نمود.

در ادامه نیز قصد داریم به برخی علل نیازمندی به تعمیر کولر گازی اشاره کنیم.

تعرفه خدمات کولر گازی

چرا کولر گازی را تعمیر کنیم؟

مشکلات متعددی می توانند سبب خرابی دستگاه شوند که رایج ترین آن ها دو نمونه ذیل می باشند:

خنک نبودن باد کولر

یکی از مشکلاتی که اغلب در کولر گازی ها دیده می شود خنک نبودن باد کولر می باشد که ترموستات هم کار نمی کند..این نیز می تواند سبب گردد که دستگاه نیاز به تعمیر تخصصی داشته باشد.

کار نکردن کمپرسور

گاهی اوقات کمپرسور کولر گازی کار نمی کند اما با این حال فن دستگاه سالم بوده و کار می کند..در این زمان ممکن است ترموستات کولر گازی دچار اشکال شده باشد.

سیم های رابط آن خراب بوده و یا موتور کولر گازی دچار ایراد گشته باشد.

مشاهده  تعمیرکار سیار لوازم خانگی

و..

به همین جهت نیاز است که از خدمات تعمیرات کولر گازی در تهران بهره مند گردید تا بتوان در اسرع وقت مشکل کمپرسور را حل نمود. قیمت سرویس کولر گازی اسپیلت در ژاو سرویس پایین تر از دیگر سایت ها با ارائه خدمات بهتر انجام می شود.

تعرفه خدمات کولر گازی شامل چه بخش هایی است؟

تعرفه خدمات کولر گازی شامل تمامی مواردی می باشد که نیاز است تعمیرکار به تعمیر دستگاه بپردازد ولیکن اگر بخواهیم میزان هزینه تعمیرات و سرویس دهی کولر گازی را در چندین بخش به صورت خلاصه بیان داریم باید به موارد ذیل اشاره کنیم:

  • دریافت هزینه در قبال عوض کردن فیلترهای گرد و غبار
  • زمانی که نیاز به شستن اوپراتور یونیت داخلی و..باشد
  • هزینه شست و شوی فیلترهای یونیت داخلی دستگاه کولر گازی
  • تعرفه تعمیرات برد کولر گازی
  • هزینه و تعرفه عوض کردن قطعات داخلی دستگاه کولر گازی
  • و..

تعرفه جا به جا کردت کولر گازی

میزان تعرفه خدمات کولر گازی در جا به جا نمودن آن هم متغیر می باشد و به عوامل ذیل بستگی دارد:

  • میزان تعرفه جمع کردن دستگاه
  • قیمت باز کردن دستگاه اسپلیت
  • قیمت نصب مجدد دستگاه در محل
  • و..

تعرفه خدمات کولر گازی

هزینه شارژ گاز دستگاه کولر گازی

یکی از مشکلاتی که در برخی دستگاه های کولر گازی که به تازگی نصب می گردند رخ می دهد این است که کولر به جای باد خنک نیز باد گرم می زند، این زمانی اتفاق می افتد که فرایند نصب کولر گازی به خوبی پیش نرفته است و از دستگاه گاز خارج می شود.

به همین سبب نیاز است دستگاه توسط تعمیرکاران متخصص بررسی گردد، نشتی دستگاه برطرف شده و مجددا به شارژ گاز دستگاه کولر گازی به صورت کامل پرداخت.

در اغلب مواقع میزان هزینه تعمیر کولرگازی بدین هنگام، وابسته به نوع و شدت مشکل دارد. اگر با توجه به تشخیص تعمیرکار متخصص میزان شدت مشکل جدی نباشد هزینه تعمیر دستگاه کمتر می گردد.

لذا این نکته مهم است که بیان داریم میزان هزینه شارژ کامل کولر گازی متغیر بوده و نمی توان هزینه مشخص و معینی را برای تعمیر در نظر داشت ولیکن می توان جهت کسب اطلاعات دقیق از این مساله با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود. هزینه تعرفه خدمات کولر گازی نیز در همین صفحه موجود است.

عوامل موثر بر تعرفه تعمیرات کولر گازی 1403

عوامل متعددی می توانند بر میزان تعرفه خدمات کولر گازی تاثیرگذار باشند که قصد داریم در این بخش به برخی از این عوامل اشاره کنیم..

1.نوع خرابی دستگاه

طبیعتا هر بخش از دستگاه کولر گازی که دچار اشکال گردد به سبب میزان مهمی شان دارای هزینه تعمیر متغیری می باشند..هر چه قطعه معین اهمیت بیشتری داشته باشد میزان هزینه تعرفه خدمات کولر گازی نیز بیشتر و بالعکس می گردد.

2.شدت خرابی

زمانی که میزان شدت خرابی دستگاه کولر گازی زیاد باشد میزان هزینه تعمیرات کولرگازی افزایش می یابد زیرا مدت زمان بیشتری برای اصلاح و رفع مشکل صرف شده است و همچنین در صورتی که شدت خرابی دستگاه کم باشد میزان هزینه دریافتی برای تعمیر دستگاه کمتر می گردد. برای اطلاع از قیمت سرویس کولر گازی اسپیلت می توانید با ما تماس حاصل کنید.

مشاهده  تعمیرات یخچال در تهران

تعرفه خدمات کولر گازی3.تعویض قطعه دستگاه

طبیعتا اگر قطعه ای از دستگاه کولر گازی نیاز به تعویض داشته باشد تعمیرکاران به تعویض این قطعه پرداخته و قطعه ای با کیفیت و اصیل را جایگزین می کنند، این نیز میتواند سبب افزایش تعرفه تعمیرات کولر گازی 1403 گردد به همین سبب توصیه می شود از دستگاه کولر گازی به خوبی مراقبت نمود تا میزان احتمال بروز خرابی و سوختگی قطعات دستگاه کاهش یابد در این صورت نیاز به تعویض بوده و مسلماً هزینه سرویس دهی افزایش می یابد.

4.میزان مهارت و تخصص تعمیرکار

هر چقدر که تعمیرکار کولر گازی از مهارت و تخصص بالایی برخوردار باشد میزان هزینه تعمیرات دستگاه کولر گازی افزایش می یابد زیرا هر چه تخصص و مهارت تعمیرکار بیشتر باشد تعمیر دستگاه با دقت بسیار بالایی انجام شده و بنا بر تجربه کاری بالای تعمیرکار، میزان احتمال بروز مجدد مشکل بر دستگاه کاهش یابد.

5.مدت زمانی که از تعمیر دستگاه گذشته است

مدت زمانی که از تعمیرات کولرگازی گذشته باشد نیز بر میزان هزینه خدمات تعمیر دستگاه تاثیرگذار می باشد فرضا از آنجایی که ژاو سرویس خدمات تعمیر کولر گازی را تضمین می نماید در صورتی که پس از تعمیر دستگاه، مجددا مشکل در همان بخش تعمیر شده در کمتر از 180 روز ایجاد گردد میزان هزینه تعمیر دستگاه رایگان خواهد بود.

بنابراین به سبب این مزیت می توان جهت بهره مندی از خدمات تعمیر دستگاه کولر گازی توسط ژاو سرویس با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود.

6.محل مورد نظر برای تعمیر دستگاه

از آنجا که افراد می توانند از هر نقطه تهران جهت بهره مندی از خدمات تعمیر با ژاو سرویس تماس حاصل نمایند میزان هزینه نهایی و تعرفه خدمات کولر گازی | 1403 با احتساب محل مورد نظر جهت حضور تعمیرکاران تعیین می گردد..

البته ژاو سرویس جهت کاهش میزان هزینه ای که مشتریان باید پرداخت نمایند نیز امکان تماس با شماره تلفن های مخصوص هر منطقه یعنی شرق و غرب، شمال و جنوب را فراهم نموده تا افراد از نزدیک ترین شعب این مرکز تعمیراتی از خدمات تعمیراتی در محل بهره مند گردند.

و..

عوامل دیگری هم می توانند بر میزان تعرفه خدمات کولر گازی تاثیرگذار باشند که به رایج ترین آن ها اشاره شد.چنانچه باید توصیه کنیم جهت کاهش هزینه و تعرفه خدمات دستگاه کولر گازی بهتر است در طول سال حداقل دو بار به سرویس دهی و بررسی تخصصی دستگاه کولر گازی پرداخت تا از بروز مشکلات احتمالی بر دستگاه اجتناب نمود و در صورت وجود با شدت کم نیز به خوبی مشکل را رفع نمود.

می توان جهت تعمیرات کولرگازی در تهران با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود.

تعرفه خدمات کولر گازی

خدمات تعمیر کولر گازی در تهران

مسلما افرادی که قصد تعمیر دستگاه کولر گازی خود را دارند نمی خواهند بارها برای حل مشکلی هزینه پرداخت کنند و لازم می دانند با یک بار پرداخت هزینه دیگر مشکل دستگاه کولر گازی رخ ندهد.

این نیز زمانی امکان پذیر است که میزان تخصص تعمیرکاران بسیار بالا بوده و به سبب تبحر و تجربه کاری زیادی که دارند نیز میزان احتمال مجدد مشکل بر دستگاه کاهش یابد.

مشاهده  تعمیرات سیستم های تهویه VRF

به همین سبب از آنجا که تعمیرکاران ژاو سرویس دارای تخصص و مهارت بالایی در زمینه تعمیر دستگاه های لوازم خانگی از جمله کولر گازی هستند می توان به راحتی از این خدمات بهره مند گردید، چنانچه ژاو کیفیت خدمات تعمیراتی و همچنین میزان هزینه دریافتی از این خدمات را تضمین می نماید و افراد می توانند به راحتی تعمیرات دستگاه خود را به ژاو سرویس بسپارند. تعرفه خدمات کولر گازی در ژاو سرویس به روز می باشد و می توانید از آن استفاده نمایید.

از دیگر مزایای بهره مندی از خدمات تعمیر ژاو سرویس عبارتند از:

  • مشاوره رایگان
  • حضور در محل برای ارائه خدمات
  • خدمات دهی در سراسر تهران
  • و..

به همین سبب می توان جهت کسب اطلاع از تعرفه خدمات کولر گازی با ژاو سرویس که از بهترین نمایندگی های تعمیر دستگاه کولر گازی می باشد تماس حاصل نموده و در اسرع وقت از خدمات تعمیر کولر گازی بهره مند گردید.

آیا ژاو سرویس تعمیر در محل دارد؟

بله می توان جهت بهره مندی از خدمات تعمیر در محل با شماره های درج شده تماس حاصل نمود.

میزان هزینه تعمیر کولر گازی چقدر است؟

می توان با مشاهده جدول قرار داده شده در متن از میزان هزینه تعمیر کولر گازی مطلع گردید.

آیا ژاو سرویس خدمات خود را تضمین می کند؟

بله ژاو سرویس کیفیت خدمات خود را تا 180 روز تضمین می کند.

تعرفه خدمات کولر گازی 1403 در شرق تهران

آهنگ، حکیمیه، ارتش، پیروزی، سید خندان، شیان، تهرانپارس، رسالت، افسریه، لویزان، نارمک

تعرفه خدمات کولر گازی 1403 در شمال تهران

جماران، تجریش، فرمانیه، دولت، جمشیدیه، فرشته، آتی ساز، اندرزگو، کامرانیه، شریعتی، پل رومی، دیباجی، پاسداران، بلوار کاوه، الهیه، زرگنده، جردن، شمیرانات، زعفرانیه، شهرک غرب، میرداماد، سعدآباد، سعادت آباد، نیاوران، آجودانیه، اقدسیه، ظفر

تعرفه خدمات کولر گازی 1403 در غرب تهران

سردار جنگل، پونک، مرزداران، توحید، جنت آباد (شمالی جنوبی)، بلوار فردوس شرق و غرب، آیت الله کاشانی، دریاچه چیتگر، ستارخان، کن، شهر زیبا، صادقیه، شهرک راه آهن، خلیج فارس، تهرانسر، آریاشهر

تعرفه خدمات کولر گازی 1403 در مرکز تهران

شهرک آزمایش، کارگر شمالی، شهر آرا، شهرک والفجر، مطهری، جلال آل احمد، گیشا، شیخ بهایی، انقلاب، خیابان ولیعصر، میدان ونک، میدان ولیعصر، امیر آباد، یوسف آباد، فاطمی، عباس آباد

تعرفه خدمات کولر گازی 1403 در جنوب تهران

شادآباد، قزوین، خانی آباد، شاهپور، ورامین، نازی آباد، یافت آباد، جمهوری، باقر شهر، آزادی، حافظ، راه آهن، ولیعصر، جوادیه، مهرآباد، انقلاب، شهر ری، عبدل آباد، منیریه، نواب
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین